Thrustmaster לוח בקרה Viper Panel

Thrustmaster לוח בקרה Viper Panel
לוח הבקרה Viper Panel מבית Thrustmaster. לוח בקרה עם תאורה אחורית, לשימוש עם Viper TQS או בנפרד, כולל 43 לחצני פעולות ממתכת, פונקציות השלכה, קיזוז וכן נסע. ברישיון חיל האוויר האמריקני.
 
1099 ₪
 
הוסף לסל
בחר כמות
 
 
דגם: Thrustmaster לוח בקרה Viper Panel
אחריות: שנתיים ע"י בנדא
תשלומים: עד 3
 
לרכישה טלפונית חייג 077-3355465 או שנחזור אליך:
 
 
מפרט טכני

התכוננו לאזור הסכנה עם Viper Panel, המבוסס על פקדי תא הטייס של מטוס הקרב הרב-תכליתי Viper, ברישיון רשמי של חיל האוויר האמריקני.

לאחר שנים של פיתוח ה-Hotas Warthog, חברת Thrustmaster גאה להציג את לוח הבקרה המתקדם Viper Panel, בעקבות ה-Hotas Cougar האיקוני. ההעתק הריאליסטי של הגאי Viper ל-PC מספק תחושה איכותית עם לחצני מתכת והגאים מציאותיים, כולל ידית כן הנסע ופונקציית השלכה למקרי חירום. הלוח מצויד בתאורה אחורית עם נורות חיווי מתכווננות על פקדי כן הנסע ופנל TWA (Threat Warning Aux), לחוויה מציאותית לחלוטין.

Viper Panel בנוי למצבים אינטנסיביים של המראות, קרבות ונחיתות, עם 43 לחצני פעולות ממתכת (כולל 11 לחצנים וירטואליים), גלגל קיזוז (ציר), מתגי בחירה מסתובבים MODE ו-PGRM בלוח CMDS, וכן מתגים עבור כוונת לייזר, מבלל ושיגור נשקים.

הרחיבו את יכולות הטיסה והקרב של Viper Panel עם Viper TQS (Throttle Quadrant System), הנמכרת בנפרד. ניתן לנתק את החלק התחתון של Viper TQS כדי לחבר את Viper Panel וליצור חוויית Viper מלאה.

Viper Panel תואם PC ופועל בשיטת חבר-הפעל ב-DCS World, ללא צורך בהגדרות: המשחק מזהה את המכשיר באופן אוטומטי.

 
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X