שאלות נפוצות

 

מתי מחוייב הלקוח עבור הרכישה?
אנו מחייבים את הלקוח עבור הרכישה רק בזמן הוצאת המשלוח, הזמנת הלקוח אינה מחייבת באופן אוטומטי את כרטיס האשראי אלא נעשית באופן ידני.
 
מדוע יש להרשם לחנות?
כרטיס לקוח הינו חלק נדרש כדי לבצע פעולת רכישה באתר. בזמן פתיחת הכרטיס ידרשו ממך פרטיך האישיים וכן דואר אלקטרוני וסיסמה אישית. מילוי פרטים אלו יעשה באופן חד פעמי ולא יהיה צורך להקליד אותם שנית בביקורך הבאים באתר למעט שינוי פרטים במידת הצורך.
 
האם אקבל חשבונית עבור הקנייה?
כל מוצר שרכשת דרך האתר, מגיע היישר אליך חשבונית מס. במידה ולא קיבלת חשבונית עבור המוצר, ייתכן כי החשבונית נשלחת אליך בדואר. לבירור, ניתן לפנות אל מוקד שירות הלקוחות בכתובת :  genesisgame@012.net.il.                 או בטלפון 077-3355465   או בפקס  09-8628606
 
האם הקניה באתר בטוחה?
ג'נסיס השקיעה במיטב הטכנולוגיה על מנת שקנייתכם תעשה בטוחה. כל העסקאות באתר מאובטחות בטכנולוגית SSL,שהינו פרוטוקול מסחר אלקטרוני סטנדרטי בעולם. האתר מאושר לביצוע קניות ברשת האינטרנט ע"י כל חברות האשראי. בנוסף, באפשרותכם להתקשר לשרות הלקוחות שלנו, הזמנתכם תיקלט ע"י המערכת והודעה על כך תשלח לכם בדואר אלקטרוני.
 
באילו כרטיסי אשראי ניתן להזמין?
ניתן להזמים בכל סוגי כרטיסי האשראי : ויזה , ישאכרט , מאסטרכארד  ,דיינרס ואמריקן אקספרס.
 
למה כדאי לי לבחור ג'נסיס?
ג'נסיס ידועה בשירות הטוב בארץ , במחירים הזולים ובאמינות המוצרים אותם אנו מוכרים.
בנוסף יש לנו את המעבדה הגדולה בארץ לשידרוגים ,הסבות ותיקונים של כל סוגי הקונסולות הקיימים.
אמנם לפעמים אתם תראו באתר מחירים גבוהים יותר מאשר תראו במחיר הנמוך בZAP והסיבה לכך היא שמה שאנחנו מפרסמים אלו באמת המחירים בלי התחייבות למוצרים נלווים שאותם חנויות אחרות מכריחות אותכם לקנות ביחד עם אותו מותר כמו לדוגמא הסבה למכשיר, ובלי כל אותם טריקים של אותם אתרים.
 
האם צ'יפ הורס את העינית?
הרבה אנשים חושבים שהצ'יפ עצמו הורס את העינית, התשובה לכך היא: לא !
כל עוד אנו משתמשים בדיסקים איכותיים : VERBATIM , ושומרים על הדיסק מפני שריטות כאילו הוא היה מקורי אין כל סיבה שהעינית תיהרס.
 
מה ההבדל בין סוגי הצ'יפים?
ישנם צ'יפים המאפשרים קראיה של משחקים בלבד וישם את צ'יפים טובים יותר שפותחים את האיזורים של הDVD וניתנים לעידכון.
 
אז מה הדבר הכי חשוב לפני שאני עושה הסבה?
הדבר החשוב ביותר בהסה הוא מי שמתקין אותה, כלומר במקצועיות של ההלחמה והמעבדה . כאשר לגינסיס יש את המעבדה הטובה בארץ.
 
האם יש אחריות על מכשירים מוסבים?
בוודאי על כל מכשיר שיוצא מאיתנו מקבלים שנה אחריות על כל המכשיר כולל העינית.
 
תוך כמה זמן אני מקבל את המוצר שהזמנתי?
תוך 7 ימי עבודה
(תלוי בסוג המשלוח)
* אספקה לכל מקום אשר אליו מגיע שירות דואר ישראל.
* מוצרים אשר משקלם יותר מ-2 ק"ג נשלחים על ידי שליח לבית הלקוח.
האם יש אפשרות לאיסוף עצמי?
אפשר לבוא לאסוף את המוצר מהחנות.
ניתן לאסוף מוצרים שהוזמנו בחנות ! לאחר הזמנה ובתיאום מראש.


* התמונות / הסרטונים להמחשה בלבד.
* אספקה לכל מקום אשר אליו מגיע שירות דואר ישראל.
* מוצרים אשר משקלם יותר מ-2 ק"ג נשלחים על ידי שליח לבית הלקוח.
* כל המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ.
* האחריות למוצר ניתנת ע"י ג'נסיס .
* הזמנה שתבוצע באתר תאושר רק במידה והמוצר נמצא במלאי החברה ולאחר שהתשלום יתקבל ויאושר על ידי חברת האשראי.
* המוצרים המוזמנים דרך האתר ניתנים לאיסוף עצמי בכל סניפי הרשת, לאחר הזמנה באתר ובתאום מראש.

 


איך מסנכרנים שלט לXBOX360


 

X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X