TURTLE BEACH VelocityOne Flightdeck ג'ויסטיק טיסה

סימולטור הטיסה המקצועי ביותר מבית חברת טרטל ביץ’ בגרסה חדשה! מוצרי הטיסה של חברת טרטל ביץ’ עוצבו ונבנו בשיתוף פעולה עם מהנדסי אווירונאוטיקה וטייסים על מנת להציע חווית טיסה אותנטית וסוחפת! החבילה מתאימה למחשב בלבד ואינה נתמכת בקונסולות מאפיינים: - תצוגת מגע מובנית המאפשרת הצגת נתוני טיסה בזמן אמת, ועד 39 פונקצויות כפתורים נוספות שניתנות להגדרה - כולל תצוגת Heads UP עם פאנל OLED HUD איכותי המאפשרת התאמות כמו עקומות ציר תגובה, נעילת הגה, כוונוני תאורה ועוד - שילוב של חיישני H.A.L.L EFFECT המבטיח דיוק גבוה ביותר - ג’ויסטיק בעל 49 פונקציות שונות הניתנות לתכנות, כולל טריגרים כפולים לירי, סוויצ’ים HAT וכפתורי אש רב פונקציונליים לתגובה מיידית - הג’ויסטיק כולל משענת יד רכה למגע וגובה מתכוונן - סך הכל 139 כפתורים ניתנים לתכנות על המצערת והג’ויסטיק! - מצב פוקוס Pro-Aim המאפשר להתאים את רגישות הג’ויסטיק למיקוד מדויק ביותר - מודול מצערת המאפשר שליטה בשני מנועים בנפרד או בשניהם יחד, עם אמצעי בקרה נוספים לשליטה מלאה - שקע 3.5 מ’’מ מובנה כולל תכונת הSuperhuman Hearing של טרטל ביץ’ ושליטה מלאה באקולייזר! - כולל תאורת RGB מובנית הניתנים לשינוי דרך תוכנה יעודית במחשב (Flight Hanger)
 
1840 ₪
 
הוסף לסל
בחר כמות
 
 
דגם: TURTLE BEACH VelocityOne Flightdeck ג'ויסטיק טיסה
תשלומים: עד 3
מחלקות: Gaming   סימולטור טיסה  
 
לרכישה טלפונית חייג 077-3355465 או שנחזור אליך:
 
 
מפרט טכני

מערכת HOTAS איכותית, 139 פונקציות הניתנות לתכנות מבטיחות שאתם באמצע הפעולה ושידכם על ההגה. תצוגת המגע של הדמיית טיסה ותצוגת OLED ראש למעלה מציעים רמה חסרת תקדים של מיטוב ביצועים והתאמה אישית של המוצר. ואפליקציית Flight Hangar לשולחן העבודה מאפשרת התאמה אישית עמוקה עוד יותר, כולל אזורי תאורת RGB. בקרות מצערת מקיפות. עם פקדים מקיפים בלחיצת כפתור. שתי ידיות מצערת עם נעילה משולבת מאפשרות גמישות מירבית, בין אם רוצים לשלוט במטוס חד מנוע או רב מנוע. בקרת מצערת חלקה במיוחד משופרת עם מעצורים הפטיים הניתנים להתאמה מלאה מלוח המחוונים ועד לתצוגת המגע לצורך הדמיית טיסה. בחלק האחורי של המצערת נמצאים מתגי מתג לחסימת מכ"ם או GPS של האויב, כמו גם גלגל גלילה, כפתור בחירה ומשטח ניווט 4-כיווני שניתן להחלפה. אזור האגודל כולל מתג HAT 8 כיווני בצד ימין של המצערת המאפשר מעבר מהיר בין מצבי התקפה, גלגל אגודל לשליטה בזום, כפתור POV אנלוגי לשליטה בתנועת סמן המכ"ם ומתג החלקה לאיר בֶּלֶם. שלושה לחצנים הניתנים להחלפה ניתנים להתאמה אישית מלאה כדי לשלוט במערכות נוספות. אתה יכול לכבות במהירות שריפות במנוע או לשנות את בקרות הנשק באמצעות כפתור ה-FIRE בפינה השמאלית העליונה של מודול המצערת. ישירות מתחת ללחצן FIRE יש שלוש חוגות לכוונון קל של הטייס האוטומטי, וניתן לתכנת מחדש את כל שלושת החוגות והלחיצות על הכפתורים לפי טעמכם. תצורת הטיסה של המטוס משתנה בקלות באמצעות ידית הדש הממוקמת בפינה השמאלית התחתונה של מודול המצערת, עם שני עצירות בכל קצה של הידית המאפשרים להאריך ולהאריך את הדשים.

תצוגת המגע הראשונה בעולם להדמיית טיסה משלבת תצוגת מצב סימולציה בזמן אמת עם אפשרויות התאמה אישית מתקדמות עם עד 39 פונקציות נוספות של כפתורים שהוגדרו על ידך.
תצוגת Head-Up בצבע מלא (HUD) מספקת גישה להגדרות אבחון וביצועים, ומאפשרת לך לייעל את ההגדרה שלך ללא מאמץ תוך כדי תנועה.
Flightdeck מורכב משני התקנים נפרדים המחוברים USB עם סט שלם של פקדים ללחימת פנייה מדויקת באוויר או ניווט בשש דרגות חופש בחלל.
כל בקרי התנועה הראשיים של הג'ויסטיק והמצערת מצוידים בחיישני אפקט הול ללא מגע כדי להבטיח דיוק גבוה וביצועים לאורך זמן.
מצויד בלחצנים ניתנים לתכנות הממוקמים בהישג יד של מודולי המצערת ומקל הבקרה ומשולבים בתצוגת המגע להדמיית טיסה, ה-Flightdeck מציע אינסוף אפשרויות התאמה אישית כדי להתאים להעדפות של כל משתמש.
גובה מקל השליטה מתכוונן לכל גדלי הידיים כדי למצוא את ההתאמה האופטימלית.
כוונן את הרגישות של מקל הבקרה הראשי כדי למקד במדויק לאויבים ולשלוט בנחיתות במדויק.
מתג כפול עם כפתור נעילה ומנעולים הפטיים לשליטה ללא מאמץ במספר מנועים.
עם תצוגת המגע לסימולציות טיסה ניתן להתאים באופן אינדיבידואלי את התגובה ההפטית להפעלת המצערת. כוונן את נקודות ההפעלה של הדחף ההפוך, מבער לאחר או כונן כוכב כך שיתאימו להעדפה או למשחק שלך.
חבר כל דיבורית 3.5 מ"מ ותיהנה מתכונות אודיו מהימנות של Turtle Beach כמו Superhuman Hearing®, מצבי EQ, ניטור מיקרופון והתאמת עוצמת הקול של המשחק והצ'אט.

שלטו במאבק

ה-Turtle Beach® VelocityOne™ Flightdeck היא מערכת HOTAS הדמיית פרימיום עבור מחשבי Windows 10 ו-11 מספקת טבילה מקסימלית עם בקרות אולטרה-ריאליסטיות, מקיפות והתאמה אישית חסרת תקדים.

תצוגת מגע חדשנית של טיסה

תצוגת מגע הטיסה הראשונה בעולם משלבת חיווי מצב סים בזמן אמת עם כפתורי קלט הניתנים להתאמה אישית מלאה. הוסף עד 39 פונקציות כפתורים נוספות לתצורה שלך והתאם את ביצועי המוצר כדי לשקוע במלואו בחוויית ה-SIM. בנוסף, אתה יכול להתאים את המראה והתחושה של כל מתג ושליטה כדי להתאים להעדפותיך המדויקות.

OLED HUD הניתן להתאמה אישית

תצוגת Head Up בצבע מלא (HUD) מספקת גישה לאבחון ולהתאמות ביצועים, ומאפשרת לך לצבוט ללא מאמץ את ההגדרה שלך תוך כדי תנועה. אפשרויות ההתאמה כוללות עקומות תגובת ציר, נעילת הגה, תגובת משטח מגע לכוונון תאורה ושיפורי אודיו של Turtle Beach עבור כל אוזניות 3.5 מ"מ מחוברות.

תאימות משחקים מלאה: (על פי אתר היצרן)
- Microsoft Flight Simulator 2020
- X-Plane 11
- X-Plane 12
- DCS World
- Prepar3D
- Starcitizen
- War Thunder

תאימות משחקים חלקית: (על פי אתר היצרן)
- Star Wars Squadrons
- Elite: Dangerous

מידות:
- משקל ג'ויסטיק 1.46 ק''ג
- משקל מצערת 1.51 ק''ג
- מידות ג'ויסטיק 177x215.8x234.3mm
- מידות מצערת 177.9x207.6x134.2mm

 
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X