HOTAS Warthog Flight Stick Thrustmaster ג'ויסטיק טיסה

בקר סימולטור טיסה HOTAS Warthog של Thrustmaster בקר סימולטור הטיסה הטוב ביותר בשוק שאושר ונבדק על ידי חיל האוויר האמריקאי!
 
1433 ₪
 
הוסף לסל
בחר כמות
 
 
דגם: HOTAS Warthog Flight Stick Thrustmaster ג'ויסטיק טיסה
אחריות: גנסיס גיימס
תשלומים: עד 3
מחלקות: Gaming   סימולטור טיסה  
 
לרכישה טלפונית חייג 077-3355465 או שנחזור אליך:
 
 
מפרט טכני

גויסטיק טיסה של THRUSTMASTER HOTAS WARTHOG
• ג'ויסטיק עצמאי של HOTAS Warthog, מבית היוצר של הקונספט המקורי של HOTAS ושל בקרי ה-SIM הטיסה העולמיים: הHOTAS Cougar ו-HOTAS Warthog.
• H.E.A.R.T Hall Effect AccuRate Technology (פטנט אמריקאי: US08471815): חיישנים מגנטיים תלת מימדיים (Hall Effect): דיוק כירורגי, שלא יקטן עם הזמן; רזולוציה של 16 סיביות.
• ידית ניתנת להסרה, עשויה כולה ממתכת; צורת העתק של מקל הטיסה A-10C.
• 19 כפתורי פעולה בסך הכל + כובע "נקודת מבט" אחד עם 8 כיוונים: כובע "נקודת מבט" 1 x 8 כיוונים, 2 כובעים 8 כיוונים, כובע 4 כיווני עם כפתור, 1 x מתכת הדק כפול, 2 כפתורי לחיצה; 2 כפתורי לחיצה זרת.
• מחבר USB וקושחה הניתנת לשדרוג; ג'ויסטיק סופר יציב ומשקול (מעל 6 ק"ג).


ידית ניתנת להסרה, עשויה כולה ממתכת
הודות ללוחית מתכת הניתנת לניתוק מהבסיס שלה, ניתן להשתמש ב-HOTAS WarthogFlight Stick על שולחן או להרכבה בתא הטייס. לחץ ההפעלה על הכפתורים והדק של המקל ריאלי לחלוטין.


בקרות מקיפות מאוד
הוא כולל 19 כפתורי פעולה בסך הכל, בתוספת כובע "נקודת מבט" אחד עם 8 כיוונים: כובע 1 x 8 כיוונים של "נקודת מבט", 2 x 8 כיוונים, כובע 1 x 4 כיוונים עם כפתור, 1 x הדק כפול מתכת, 2 כפתורי לחיצה, 2 כפתורי דחיפה זרת. המקל כולל מחבר USB וכולל גם קושחה הניתנת לשדרוג; יתרה מכך, הוא יציב במיוחד (שוקל יותר מ-6.6 פאונד/3 ק"ג).

הג'ויסטיק הכי מדוייק ומלא תכונות שאתה יכול להשיג
הוא מספק דיוק קיצוני, הודות למערכת החיישנים המגנטיים H.E.A.R.T HallEffect AccuRate Technology שהוא משתמש בו: דיוק של 16 סיביות (ערכים של 65536 x 65536), ללא גימבלים (חיבורי קרדן). יתרה מכך, לחיצה על הכפתורים וההדקים של הג'ויסטיק דורשת לחץ זהה לזה שנדרש במטוס בפועל - דבר ראשון אמיתי בעולם הג'ויסטיקים. תשומת לב מיוחדת ניתנה לחופש השימוש לסיורים, כאשר ידית הג'ויסטיק ניתנת להסרה, והבסיס שלו ניתן להסרה גם כן (מה שמאפשר להתקין את הג'ויסטיק בתא הטייס).


THRUSTMASTER EXPERT מערכת אקולוגית מעופפת
מוצרים אלה הם חלק ממגוון של ציוד היקפי הדמיית טיסה שניתן להשתמש בהם בשילוב אחד עם השני: מערכת אקולוגית שלמה הכוללת את Hotas Warthog Flight Stick, Hotas Warthog Dual Throttles*, דוושות הגה TFRP* ו-MFD* (תצוגה רב תפקודית) לוחות תא הטייס. אלמנטים אלו תואמים גם לתוכנת התכנות המתקדמת T.A.R.G.E.T**.
* נמכר בנפרד.
** ללא תשלום, זמין להורדה מאתר http://support.thrustmaster.com.


T.A.R.G.E.T תוכנת תכנות מתקדמת** במחשב האישי
הנשק הקטלני של הג'ויסטיק HOTAS WARTHOG ידוע בשם T.A.R.G.E.T (Thrustmaster Advanced pProgramming Graphical EdiTor). T.A.R.G.E.T היא חבילת תוכנה המאפשרת למשתמשים לבדוק, להגדיר ולתכנת בקרי Thrustmaster. T.A.R.G.E.T הוא יותר מממשק: זוהי גם אפליקציית תוכנה רבת עוצמה המסוגלת לדמות מכשירים וירטואליים כגון מקלדת, ג'ויסטיק, עכבר וכן הלאה, על מנת לדמות את כל הפעולות הנדרשות לשימוש במכשירים אלו. פעולות אלו נמדדות בצירים ובלחצנים של הבקרים הפיזיים, אך נשלחות ליישומי תוכנה באמצעות בקר וירטואלי.

 
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X