אוזניות Apple AirPods Pro 2 MagSafe USB-C True Wireless אפל

אוזניות אלחוטיות Apple AirPods Pro (דור שני) עם טעינת USB-C, עד פי 2 יותר אוזניות בלוטות’ מבטלות רעשים פעילות, מצב שקיפות, שמע מסתגל, אודיו מרחבי מותאם אישית
 
999 ₪
 
הוסף לסל
בחר כמות
 
 
דגם: אוזניות Apple AirPods Pro 2 MagSafe USB-C True Wireless אפל
אחריות: יבוא מקביל. שנה אחריות על ידי המעבדה הרשמית של אפל בישראל DCS בטלפון: 1700-70-18-70
תשלומים: עד 3
מחלקות: אוזניות   סלולר  
 
לרכישה טלפונית חייג 077-3355465 או שנחזור אליך:
 
 
מפרט טכני
  • חוויית שמע עשירה יותר - שבב H2 המעוצב על ידי אפל עוזר ליצור ביטול רעשים אינטליגנטי יותר וצליל סוחף עמוק. הנהג בעל העיוות הנמוך והבנוי בהתאמה אישית מספק תווים גבוהים וברורים ובס מלא ועשיר בהגדרה מדהימה.
  • כתב ויתור משפטי — זהו סיכום של תכונות המוצר העיקריות. ראה "מידע נוסף" למידע נוסף.
  • ביטול רעשים פעיל ברמה הבאה - ביטול רעשים פעיל עד פי 2 יותר עבור פחות רעש באופן דרמטי כאשר אתה רוצה להתמקד. מצב Transparency מאפשר לך לשמוע את העולם סביבך, ושמע אדפטיבי משלב בצורה חלקה ביטול רעשים פעיל ומצב שקיפות לחוויית ההאזנה הטובה ביותר בכל סביבה.
  • התאמה אישית - כולל ארבעה זוגות של קצוות סיליקון (XS, S, M, L) כדי להתאים למגוון רחב של אוזניים ולספק נוחות לאורך כל היום. הטיפים יוצרים חותם אקוסטי שיעזור להרחיק רעש ולאבטח את AirPods Pro במקום.
  • עמיד בפני אבק, זיעה ומים - גם AirPods Pro וגם כיסוי הטעינה MagSafe עמידים בפני אבק, זיעה ומים, כך שתוכלו להאזין בנוחות בתנאים רבים יותר.
  • אודיו מרחבי מותאם אישית - עם צליל שמתאים לצורת האוזן הייחודית שלכם יחד עם מעקב ראש דינמי, AirPods Pro מספקים חווית האזנה סוחפת שמציבה צליל מסביבכם. אתה יכול גם להאזין לשירים, תוכניות וסרטים נבחרים ב-Dolby Atmos.
  • רמת שליטה גבוהה יותר - נהל פונקציות השמעה מהגזע באמצעות בקרת מגע. החלק למעלה או למטה כדי לכוונן את עוצמת הקול, לחץ כדי להשמיע ולהשהות מוסיקה או להשתיק ולבטל את ההשתקה בשיחות ולחץ פעמיים כדי לסיים שיחות. והחזק את הגבעול כדי לעבור בין מצבי האזנה.
 
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X