תא טייס- OPLITE GTR S8 COCKPIT

OPLITE מתמחה בעיצוב ארגונומי למגזרי המשרדים והמשחקים, ומציגה את סביבת הנהג האחרונה שלה לסימולציית מירוצים, GTR S8 INFINITY.
הגיע הזמן לעבור מגיימר לטייס! מירוץ או טיסה, בחר את הבחירה שלך! הודות לסימולטור GTR S8 והאקו-סיסטם המוביל שלו הכל הופך לאפשרי!
 
2598 ₪
 
הוסף לסל
בחר כמות
 
 
דגם: OPLITE GTR S8 COCKPIT - HARDWARE
אחריות: 12 חודשים יבואן רשמי
תשלומים: עד 3
מחלקות: PC   Gaming   הגה  
 
לרכישה טלפונית חייג 077-3355465 או שנחזור אליך:
 
 
מפרט טכני

סביבת הנהג של סימולציית OPLITE GTR S8 Infinity משלבת את החידושים האחרונים של המותג בטכנולוגיית Simracing עם עיצוב על-זמני בהשראת עולם המרוצים. המבנה הצינורי מפלדת פחמן בצפיפות גבוהה בקוטר 48 מ"מ מבטיח קשיחות אופטימלית, ולוחות ההרכבה מבטיחים תאימות מוחלטת לפתרונות של מותגים מובילים כגון Fanatec, Moza®, Thrustmaster®, Logitech®, Turtle Beach® או Asetek®.® סביבת הנהג כוללת מגוון רחב של אפשרויות כוונון, ומציעה סביבת נהג ארגונומית המתאימה למגוון מצבי נהיגה, כולל GT, Drift, F1 וראלי.

עיקרי הדברים:
✅ מושב דלי פיברגלס מקורי, מורכב על מגלשות, מתאים לכל הגדלים מ 1m50 עד + 2m10 עבור קיבולת מטען של עד 150kg
✅ תושבת דוושה מחוזקת להתקנת דוושות LoadCell, גם כאשר שטוח.
✅ התאמות מהירות וקלות מרובות, הודות לשימוש בידיות לשחרור מהיר.
✅ תמיכה בבסיס גלגל ההגה המתכוונן לגובה ולהטיה תואם לטכנולוגיות Force Feedback Direct Drive ו-Courroie.
✅ ברגי פלדת ניקל איכותיים ותוספות מושחלות מתעשיית הרכב.
✅ זוויות הקשחה בחזית ובחלק האחורי של המארז עם חריצים מלבניים בקוטר 6 מ"מ, המאפשרים התקנת אביזרים המיוצרים בהדפסה תלת ממדית או בשיטות אחרות, ברוח "עשה זאת בעצמך" (DIY).
✅ מארז המצויד בשמונה אומים מרותכים שניתן להשתמש בהם כדי לאבטח את הרגליים המסתובבות של Oplite הכלולות או את ערכת הגלגלים האופציונלית CASTOR WHEEL GTR S8 בעלת הביצועים הגבוהים.
✅ ההתקדמות הטכנולוגית האחרונה פותחת הזדמנויות חדשות להדמיית טיסה עם תוספת של ערכת FULL FORCE KIT GTR S3/S8 אופציונלית ומחזיק SIMRACING &FLIGHTSIM.

 
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X