Super7- צבי נינג'ה מוטנטים לעשרה Heavy Metal Raph

GENESIS גאים ונרגשים להיות השותפים הרשמיים של Super7 בישראל! 😍 
 
הריפים הרדיקליים של Heavy Metal Raph נועדו לא רק ל-foot stompin', הם נועדו גם ל-Foot Soldiers! דמות תגובת הנינג'ה צבי הנינג'ה המפורקת בקנה מידה 3.75 אינץ' זו של Heavy Metal Raph מגיעה עם זוג אביזרי דראמסטיק Sais ו-Bass Bashin' Guitar. הגבר את הגישה של אוסף צבי הנינג'ה שלך עם דמות ה-Heavy Metal Raph ReAction! 
 
 
99 ₪
 
הוסף לסל
בחר כמות
 
 
מק"ט: צבי נינג'ה מוטנטים לעשרה Heavy Metal Raph
תשלומים: עד 1
מחלקות: דף הבית   Super7  
 
לרכישה טלפונית חייג 077-3355465 או שנחזור אליך:
 
 
מפרט טכני

מותג Super7 נולד בסן-פרנסיסקו על-ידי המעצב בריאן פלין בשנת 2001 ומאז הוא בית העיצוב המוביל בתחום צעצועי הקולקטיבלס של תרבות הפופ והנוסטלגיה. פלין ניתב ליצירה את האובססיות שלו לעולמות המדע בדיוני,  מוזיקת Pאנק והיפהופ, סרטי אימה וסדרות מצויירות, וכך הגשים את החלומות של כל ילדי שנות האייטיז, הנינטייז.

בעולם של Super7 אפשר למצוא את כל מה שהוא אנדרגראונד, מוזר ומרדני לצד מותגי קאלט איכותי -  כל פסלון הוא לא רק צעצוע, אלא חתיכה מהתרבות הפופית שגדלנו עליה.

כללי על ReAction:

אין דבר שמחזיר את הנוסטלגיה כמו להחזיק את הגיבורים או הדמויות האהובות עליך בכף היד שלך! אתה יכול לחוות מחדש את הזמנים הטובים עם דמויות ה-ReAction בקנה מידה 9.5 סנטימטר של  Super7!.

כללי על Ultimates!:

מדויקות ומעוצבות בקפידה, דמויות הפעולה של Super7 בגרסת ULTIMATES! בטוח ירתקו אותך! עם ראשיים וכפות ידיים ניתנות להחלפה, כמו גם אוסף של אביזרים, הן חלום שמתגשם עבור אספנים!

 
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X