XBOX Series X- Dragon Age The Veilguard - הזמנה מוקדמת

XBOX Series X- Dragon Age The Veilguard - הזמנה מוקדמת
תאריך השקה ב31.10.24
 
329 ₪
 
הוסף לסל
בחר כמות
 
 
מק"ט: Dragon Age The Veilguard
תשלומים: עד 3
 
לרכישה טלפונית חייג 077-3355465 או שנחזור אליך:
 
 
מפרט טכני

תאחדו עם ה-Veilguard והתמרדו כנגד האלים ב-Dragon Age: The Veilguard, משחק RPG סוחף לשחקן יחיד שבו אתם הופכים למנהיג שאחרים מאמינים בו.

כאשר זוג אלים קדומים מושחתים משתחררים ממאות שנים של חושך, ארץ Thedas התוססת זקוקה למישהו שהם יכולים לסמוך עליו. עלו בתור רוק, הגיבור החדש ביותר של Dragon Age.
היו מי שאתם רוצים להיות ושחקו איך שאתם רוצים לשחק בזמן שאתם נלחמים ומובילים את הצוות שלכם המונה שבעה חברים, כל אחד עם הסיפור העשיר שלו. ביחד תהפכו ל-The Veilguard.

הצילו עולם מוכה

היכנסו לתאדס, עולם תוסס של שממה, מבוכים בוגדניים וערים נוצצות. העולם מתנודד על קצה הסכין בעוד אלים מושחתים משחררים הרס ברחבי היבשת.
אומות נלחמות ופלגים מתפצלים. על מי תסמכו? מיער ארלתן ועד לסמטאות האחוריות של מינרתוס, זהו עולם שבור. הפעולות שלכם ישפיעו על גורלו של תאדס לנצח.

אחדו את ה- Veilguard

אחדו צוות של שבעה חברים, שלכל אחד מהם חיים עשירים וסיפורי רקע עמוקים. אלו דמויות להתיידד איתן, ואפילו להתאהב בהן.
ביניהם, מתנקש, בעל אוב, בלש, כל אחד מהם מביאים את המומחיות שלו ואת היכולות הייחודיות שלו למאבק. אתם אף פעם לא לבד, תחליטו את מי לקחת לקרב ויחד תתמודדו מול שדים, דרקונים ואלים מושחתים.

הפכו למנהיג שאחרים מאמינים בו

בחרו מתוך גזעים ודרגות לחימה שונים, התאימו אישית את המראה שלכם, בחרו את סיפור הרקע של הדמות שלכם והתחילו את המסע שלכם בתור רוק, הגיבור החדש ביותר של עידן הדרקון.
הבחירה היא שלכם. בהרפתקאות שלכם, תוכל להשיג יכולות חדשות ולגלות חפצים ייחודיים ועוצמתיים כדי לשפר את סגנון הלחימה שלכם.

 
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X