PS5 - Call of Duty: Black Ops 6 הזמנה מוקדמת

PS5 - Call of Duty: Black Ops 6 הזמנה מוקדמת
Call of Duty: Black Ops 6" הוא משחק וידאו בפורמט של משחק יריות מגוון פלטפורמות, המציע חווית פעולה מרהיבה ומרתקת. המשחק מציע סיפור עמוק ומורכב, עם דמויות מעניינות וסיפור מרתק שמונחה בעולם מודרני ובעל גרפיקה מדהימה. במהלך המשחק, השחקן נתקל במגוון משימות קרב ומקרי נשק מגוונים, כולל טכנולוגיות צבאיות מתקדמות. "Call of Duty: Black Ops 6" מציע חווית משחק דינמית ומרגשת, עם אפשרויות רבות לבחירת כיוונים ופתרונות למשימות. 
 
329 ₪
 
הוסף לסל
בחר כמות
 
 
דגם: PS5 - Call of Duty: Black Ops 6 הזמנה מוקדמת
אחריות: שנה אחריות GENESIS
תשלומים: עד 3
מחלקות: PS5   דף הבית   PS5 - משחקים  
 
לרכישה טלפונית חייג 077-3355465 או שנחזור אליך:
 
 
מפרט טכני
מדובר ב-Black Ops החתימה על פני מסע פרסום קולנועי לשחקן יחיד, חווית מרובה משתתפים מהסוג הטוב ביותר, והחזרה האפית של זומבים מבוססי עגול.
מסע הפרסום של Black Ops 6 מספק משחק דינמי מרגע לרגע הכולל מגוון רחב של מרחבי משחק עם קטעי תפאורה שוברי קופות ורגעים מלאי אקשן, שוד של הימורים גבוהים ופעילות ריגול של גלימה ופגיון.
בחוויית Multiplayer מהטובים בכיתה, שחקנים יבחנו את כישוריהם על פני 16 מפות חדשות בעת ההשקה, כולל 12 מפות ליבה 6v6 ו-4 מפות Strike שניתן לשחק ב-2v2 או 6v6.
Black Ops 6 מסמן גם את החזרה האפית של זומבים מבוססי עגול, המצב האהוב על המעריצים שבו שחקנים יורידו המוני מתים בשתי מפות חדשות לגמרי בעת ההשקה. לאחר ההשקה, שחקנים יכולים לצפות למפות מרגשות עוד יותר ולחוויות פורצות דרך שנכנסות גם ל-Multiplayer וגם לזומבים.
 
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X